گروه اینترنتی ایران سان


شبیه کسی شده ام که پشت دود سیگارش با خود می گوید:
باید ترک کنم!
سیگار را٬
خانه را٬
زندگی را٬
و باز پکی دیگر!


گروه اینترنتی ایران سان


بیــــــــــدار شو ,
من همانم که برای بودنم
سالها بی خواب بودی !



گروه اینترنتی ایران سان


دلتنگی هایم را

به بند میکشم

شاید روزی

لایق گریبانت شوند .!!



گروه اینترنتی ایران سان


چمدانها همیشه
منتظر رفتنند … . . .
اگر آمدی دست خالی بیا !



گروه اینترنتی ایران سان


آغوشت غاریست …که وسوسه میکند همه را برای پیامبر شدن …




گروه اینترنتی ایران سان


مترسک گفت : گندم تو گواه باش که مرا برای ترساندن آفریدند ، وگرنه من تشنه عشق پرنده ای بودم که سهمش از من گرسنگی بود ……



گروه اینترنتی ایران سان


گوشهایم را می گیرم …
چشم هایم را می بندم …
و زبانم را گاز می گیرم …
ولــــی …
حـــریـــفِ افکارم نمی شوم …
چقـــدر دردنــــاک است …
فــهــمــیــدن !


گروه اینترنتی ایران سان


هیچکس، بر نیمکت پارک به تنهایی نمی‌نشیند،

یا یار در بر است، یا یاد یار در سر…!



گروه اینترنتی ایران سان


تولد انسان روشن شدن کبریتی است
و مرگش خاموشی آن!
بنگر در این فاصله چه کردی؟!!
گرما بخشیدی…؟!
یا سوزاندی…؟!!



گروه اینترنتی ایران سان


پاییز !!! فصل برگ و باران ، فصل تجسم تو ، فصل بی‌فصلی … فصل وصل …




گروه اینترنتی ایران سان


دلم می خواست زمان را به عقب باز می گرداندم ….
نه برای اینکه آنهایی که رفتند را باز گردانم …
برای اینکه نگذارم بیایند … !!



گروه اینترنتی ایران سان


دلـمان که میـگیــرَد…! تـاوان ِ لـَحظـه هـایی اسـت ک ِ دل میـبَنـدیم …!!!


گروه اینترنتی ایران سان


وقتی می روی
تمام چیزهای عادی
یادگاری می شوند
حساس می شوند
ترک بر می دارند

بر مبل نمی شود نشست
که تو آنجا نشسته بوده ای
هوا را نمی شود نفس کشید
که عطر تو آنجا بوده است

وقتی نیستی
همه چیز
تو را یادآوری می کند
تو را و نبودنت را…



گروه اینترنتی ایران سان


عشـق مانند نواختن پیانو است …
ابتدا باید نواختن رو بر اساس قواعد یاد بگیری …
سپس قواعد را فراموش کنی و با قلبت بنوازی …


 


گروه اینترنتی ایران سان


بــــازار سنـگ فروش ها کـجـــاسـت؟
به دنبال ســـنــگی کـمـیـابـم! آیــا ســـنـگ صــبـور هــم مــی فــروشنـد؟



گروه اینترنتی ایران سان


همیشه منتظر کسی باش که تو رو با همه دیوونگیت قبول داشته باشه و تو رو به همه نشون بده و بگه :

این دیـــــــوونه … عشق منه!


 


گروه اینترنتی ایران سان


قدر لحظه ها را بدان

زمانی می رسد که تو دیگر قادر نیستـــــی بگویـــــی :

جبــــــران مـــــی کنم …/.



گروه اینترنتی ایران سان


بابا لنگ دراز عزیزم

تمام دلخوشی دنیای من به این است که ندانی و دوستت بدارم!

وقتی میفهمی و میرانی ام چیزی درون دلم فرو میریزد … چیزی شبیه غرور!

بابا لنگ دراز عزیزم لطفا گاهی خودت را به نفهمیدن بزن و بگذار دوستت بدارم …

بعد از تو هیچکس الفبای روح و خطوط قلبم را نخواهد خواند … نمیگذارم … نمیخواهم …!

بابا لنگ درازِ من همین که هستی دوستت دارم … حتی سایه ات را که هرگز به آن نمیرسم …!



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

به کسی که دوستش داری بگو که چقدر بهش علاقه داری و چقدر در زندگی براش ارزش قائل هستی چون زمانی که از دستش بدی مهم نیست که چقدر بلند فریاد بزنی اون دیگر صدایت را نخواهد شنید!!



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net


بعـــضـــی هـا کــــه مـــی رونــد . . .  یــادشـاטּ کـــه مـی مـانـد هـــیـچ (!)  دمــار از روزگـــارِ آدم در مــی آورد ایــــטּ ” یــــاد ” . . /



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net


بــه کــوتــاهــی آن لحــظــه شــادی کــه گذشــت، غصــه هــم خــواهــد رفــت…

” سهراب سپهری “




گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net


مسافر کناریم که پیاده شد،

پنجره ایی گیرم آمد.

باقی مسیر را گریستم…