اردیبهشت

تنها عامل تاثیرگذار در این هفته، تخیلات و تصورات خودت است. ممکنه این فکر و خیال‌ها تو رو جلو بندازه یا عقب ببره ولی به هرحال هر اتفاقی که بیافته، دلیل اصلی اش ذهنیت خودته. نقشه‌های راه دور خیلی خوب هستن اما به شرطی که قدم‌های کوتاه مدت رو هم برداری. نگاهت به آینده باشه ولی حال رو از یاد نبر. عشق درد داره و می‌تونه باعث رنج بشه ولی چاره‌ای نیست و بهتره بری سراغش یا بذاری بیاد جلو. اگر مشکوکی که می‌تونی به دوستت اعتماد کنی یا نه یا اگر حس می‌کنی پارتنرت داره بهت صدمه می‌زنه، بهتره کمی فاصله بگیری تا نتیجه رو ببینی. نتایج شفافی دیده خواهد شد؛ به زودی!

خرداد

احساسات تو رو به مرز عمل نزدیک خواهد کرد. به خواسته‌های قلبت گوش بده و به حرفش گوش کن چون باعث پیش رفتن و درست شدن کارها خواهد شد. شدیدا پیشنهاد می‌شه که در مورد زندگی عشقی با همکارها یا همکلاسی‌ها صحبت نکنی – به هیچ وجه و به هیچ دلیل. در مقابل اگر درگیر یک عشق در محیط کار یا تحصیل هستی، این هفته رو تا حد ممکن بدون هیچ نشونه‌ای بگذرون. اتفاقی تو رو در وضعیتی ضربه پذیر قرار می‌ده. متاسفانه راه چاره‌ای هم نیست. سعی نکن قوی باشی و اگر لازم شد گریه کن. این هفته پایه‌ای خواهد شد برای شانس‌های مثبت در زندگی آینده ولی خودش ممکنه خیلی جذاب به نظر نرسه.

تیر

اتفاقات بزرگی در جریان است اما اطراف تو همه چیز ساده و آروم به نظر می‌رسه. به همکارها اعتماد کن و سعی کن زندگی کاملا طبیعی‌ات رو در این هفته پی بگیری. کار عجیبی نکن چون صدمه کوچیکی توی راهه که بهتره نذاری بهت بخوره. اتفاق بخصوصی در خارج از جاهایی که همیشه می‌ری منتظر تو است که بهتره باهاش برخورد نکنی. در این هفته یک «آه» بلند منتظر تو است. ونوس به سرعت در حال خارج شدن از سکتور رابطه است و اگر زود نجنبی، ممکنه تا مدتی امکان تغییر از بین بره. مواظب باش در سه روز اول هفته حتی با یک نگاه هم به چیزی که دوست داری خیانت نکنی!

مرداد

هیجان باعث خواهد شد از حوزه امن خودت بیرون بیای و صدمه ببینی. اگر مشتاق یک کار نسبتا خطرناک هستی یا فکر می کنی خوبه چیزی رو تجربه کنی که در حالت معمولی سراغش هم نمی ری، پیشنهاد می‌کنم این هفته هم سراغش نری! ماه در خونه عقرب است که اصلا اطمینان بخش‌ نیست. چسبیدن به کار یا پول خوبه. انگار دستت چسب داشته باشه، هر پولی که از اطرافت بگذره به دستت خواهد چسبید پس اگر فرصتش هست وارد کار تجاری و غیره بشو یا اگر چیزی لازمه بخر یا بفروشن. کار کردن با پول برای متولد مرداد عالیه. در صورتی که حس می کنی کسی که دوستش داری داره سعی می کنه شرایط رو به نفع خودش بچرخونه یا تو رو بازی بده، متاسفانه حق با تو است ولی اگر چنین حسی نداری، با اطمینان عشق بورز.

شهریور

تغییرات متنوعی در راهه. احساست به اطرافت و محیط تحت تاثیر یک اتفاق تغییر خواهد کرد. سه شنبه رو جدی بگیر و صبح حتما تحت رو قشنگ جمع کن و منظم از خونه خارج بشو. ترکیب ونوس و پلوتو به تو امید زیادی می‌دن که توی عشق موفق بشی. امیدوارم بتونی خیلی راحت از این فرصت استفاده کنی. سرت رو بالا بگیر چون اتفاقات خوبی در جریانه که خوبه ببینی‌شون. یک رشته جذاب از فعالیت‌ها پیش روی تو اس تو هر کدوم رو که انتخاب کنی خوشحال بیرون خواهی اومد؛ تنها اتفاق بد این هفته اینه که دست به عمل نزنی و کاری نکنی. هر کاری که بکنی شاد خواهی شد.