از آلاباما گزارشی دریافت کردم که مردی پس از مطالعه “از دولت عشق” و به کار بستن تعالیم آن توانست همه ی مطالبات عقب افتاده اش را یکجا وصول کند.

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

زنی برایم نوشت : در بیمارستان روانی بودم که مادرم کتاب شما را برایم آورد. بلاهای بسیاری برسرم آمده بود که اگر بخواهم چند تای آن را نام ببرم باید بگویم : طلاق، دسترسی نداشتن به بچه ام، فلج شدن بدنم، و …. کشیشی به من گفت که میزان تجربه‌ام در سی سالگی بیش از آن چیزی است که معمولا مردم در ۹۰ سالگی تجربه می کنند!
اکنون از بیمارستان بیرون آمده و مشغول کار هستم. بچه‌ام نزد خودم است و دیگر بار می‌توانم راه بروم. زندگی بسیار خوشی داریم و می‌خواهیم خانه بخریم. پزشک‌ها میگویند یکی از قویترین آدمهایی هستم که به عمرشان دیده اند.

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

نامه ی دیگری دریافت کردم که نوشته بود : من کتاب شما را به مستاجری که اجاره هایش عقب افتاده بود هدیه دادم . چون وضع مالی اش خراب بود ، به این امید که راه حلی بیابد ، مشتاقانه آن را پذیرفت .البته از اینکه همه به فکرش بودند و صمیمانه می خواستند مشکل او حل شود ، به راستی سپاسگزار بود.
پس تکرار این جمله را آغاز کرد :” عشق الهی در جزء جزء زندگیم سرگرم کار است” او که مدام در حال درد و خونریزی بود و تنها علاجش را جراحی دانسته بودند ، به محض فراخواندن عشق الهی و طلب کمک از جانب آن خونریزی و دردش متوقف شد . احساس کرد افسردگیش پایان یافته است . دیگر بار توانست به کسب و کار بیندیشد ، و حتی توانست برای کاهش وزن رژیم لاغری بگیرد. او اکنون دیگر خود را قربانی شرایط نمی داند . من نیز از نگریستن به قدرت عشق و معجزه محبت به وجد می آیم و از دگرگونیهایی که پیرامون این زن می بینم لذت می برم .

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

از آنجایی که عشق الهی ، ثروت و توانگری و روشن بینی و هماهنگی و قدرت و شفا می آورد ، ایمان دارم که مطالعه این کتاب ، زندگیتان را از بسیاری جهات متبرک می سازد.

از شما می خواهم برکتها و موهبتهایی را که از طریق مطالعه این کتاب می ستانید ، با دیگران در میان بگذارید و تقسیم کنید.

این ، بخشی از مقدمه خانم “کاترین پاندر” نویسنده کتاب ” از دولت عشق ” بود .
من هم به سهم خودم این کتاب زیبا را به شما اعضای محترم گروه ایرانسان تقدیم می کنم.

برای دریافت نسخه الکترونیکی و رایگان کتاب (PDF)، اینجا کلیک کنید.

شاد باشید.